tisdag 2 december 2008

Hm:/

Jag kan inte påstå att det är nå vidare idag. Så bestämt mig för att ta det lugnt och om jag ska göra någonting så gör jag det i en lugn och fin takt. Får sätta mig om vart annat och bara vara lugn.
Jobbigt för jag har så lätt att komma upp i varv och vilja göra saker på 2sec. Men det kan ju vara bra att tänka på ryggen i ett sådant läge.
Igår kom jag på en ny sak hur man kan ligga om man har sån värk som jag. Bästa sättet är att ligga på antingen höger eller vänster sida. Det spelade ingen roll för mig. Och när du ligger på din sida så lägger du en kudde (En väldigt liten, ingen stor) precis innen höften, sidmagen. För då hamnade kroppen i en jämn ställning. Kanske funkade det bara igår men det var jätte skönt att få ligga på sidan men ändå få det lite mer jämnt. Prova?

Kram Linda

Inga kommentarer: