onsdag 9 juli 2008

[4dagars smärta]

Har legat nu i 4dagar i en otrolig smärta. Inte haft såhär på riktigt länge. Svimmat ett X antal gånger. Precis innan jag är påväg att svimma så känner jag ett lugn ikroppen. Så hemskt. Känns nästan som när man somnar in fast väldigt fort. =/
Men när jag sen kvicknar till så känner jag hur paniken kryper i hela kroppen, och jag känner mig så matt i hela kroppen. Så svårt att förklara men så hemskt det känns när det väl inträffar.

Önskar mitt liv såg anorlunda ut. Slippa denna värk och svimningar. Vore så underbart.
Men dessa fyra dagar har inte varit dom bästa. Men inga tabletter förutom Ipren har jag ätit med det har varit mest för M-värken. Men det tog bort toppen av berget som man brukar säga.

Men idag känner jag mig lite bättre så jag bör ta det lugnt så det inte bryter ut igen på mig..

/Mig

Inga kommentarer: