måndag 27 oktober 2008

¨Funderat en del.......

Har som sagt funderat bra tag på om jag inte ska ta bort denna blogg. Då jag faktiskt itne skriver så ofta. och alla dessa påhopp jag får. Jag känner det att jag startade inte denna för det vissa tror var meningen. Och därför nu kommer jag nog att ta bort den.
För jag tycker verkligen det är synd då jag hjälp många genom min blogg här. Men det känns fel att jag som skriver ska bli påhoppad från alla möjliga håll då jag inte använder denna blogg för att någon ska *tycka synd om mig* Då jag inte ens har den inställningen. Jag startade denna blogg för att hjälpa andra och visa att dom inte är ensamma! Men tydligen är det väldigt fel!

Vet också att läkare läst min blogg. Som varit bra för mig att ha. Då dokumenteras saker som hänt och lättare att minnas när hur och var på ett ungefär. Men som person så orkar jag inte så mycket mer av alla dessa komentarer och andra som skriver inlägg om denna blogg.

Kommer förståss att fundera ett tag till så jag inte gör någonting dumt.

Kommer starta en blogg någon annanstans, ett nytt domän och namn! Dom som verkligen tycker om att läsa min blogg kan få följa med till det nya. Ni skriver då en komentar och då kan jag skriva till er då jag startat den nya.

Hoppas det går för sig..
Synd att man ska behöva göra så. Men hot och sånt vill jag inte ha av läsare. Känns inte rätt!

Mvh Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker denna bloggen är intressant o bra så jag tycker folk ska sluta skriva dumma komentarer o lära sig lite om en sån skada istället. mvh Gina

Anonym sa...

Stå på dig!
Folk ska inte behöva läsa din blogg om de nu inte gillar den!
Men sluta inte skriv!
Kram Ida

Anonym sa...

hej.. tycker inte du ska ta bort denna sida,den var intressant och lärorik,så stå på dig det hjälper oss som drabbats.mvh Helena