tisdag 14 oktober 2008

Hur ska man orka?!

Hur ska man orka med när man svimmar så mycket? Igår hade jag tagit mina smärtstillande men ändå svimmade jag många gånger efter varandra. Den ena avlöste den andra. Det var väldigt jobbigt och jag visste inte hur jag skulle bete mig. Om jag skulle gråta eller försöka hålla lugnet.
Sen fick jag en ny tablett och det lugnade ner sig. Jag kunde slappna av lite igen.

Jo, jag har fått många förfrågnngar och spekulationer om vem jag är som skriver. Men jag skriver inte här för att någon ska tycka synd om mig eller att veta vem jag är. Jag vill inte att någon tycker synd om mig. Utan skriver här för att få ur mig tankar och kanske hjälpa andra genom att dom kanske känner att dom inte är ensamma om att känna såhär som jag gör. Därför är det så som det är nu. Känner inte att jag behöver gå ut med vem jag är riktigt. Det är ju inte det viktiga!

Idag har jag väldigt ont. Ligger ner just nu och bara vilar.

Mvh Mig!

Inga kommentarer: