tisdag 7 oktober 2008

Nu skriver jag lite igen.

Ja det var ett tag sedan jag skrev. Med mig är det upp & ner hela tiden. Har varit utan tabletter i 4dagar om jag klarar hela dagen idag. Har en fruktansvärd smärta men vill vara utan tabletterna ett tag då jag känner att jag vill vara mig själv lite. När jag äter tabletterna är jag inte mig själv. Känns som jag slår om till någon helt annan. Förstår knappt vad jag själv tänker och tycker.
Så dessa tre dagar har varit skönt att kunna vara mig själv och känna mina egna känslor ett tag. Men många gånger funderar jag på att äta en och slippa denna otroligt jobbiga värk.

Men eftersom jag tar det så lugnt och inte gör något speciellt nu när jag försöker vara utan så går det hyffsat. Det funkar men jag måste bara hålla mig stark och inte ge upp. Det är också svårt för man känner sig så skör och liten när det väl gäller denna värk.
Har börjat försöka styra min egen kropp och att kroppen inte ska styra mig. Det är svårare än vad det låter måste jag säga. Känns inte som jag klarar det. Men jag läser mer & mer om det så får vi se vart jag hamnar (Alltså om jag hamnar tillbaka på ruta ett eller om jag klarar det i slutändan)

Nej nu ska jag vila!
Ha det!
Mvh/Mig

Inga kommentarer: