måndag 19 maj 2008

Det är som det är.


Det gäller att tänka sig för vad man gör och inte gör. Idag va jag ut och gick en liten bit men tänkte mig inte för och gjorde mer än vad jag nog skulle ha gjort. Har väldigt ont just nu men jag över lever som vanligt men det är jobbigt. Försöker hålla mitt humör uppe och må så bra som möjligt. Men känner mig trött och sliten!
Mycket med denna rygg att tänka på..

Som ni ser så har jag gjort om denna blogg och uppgraderat den lite. Tyckte den blev mycket bättre och snyggare. Va tycker ni?

Ska ta en dusch och hoppas på att ryggen blir lite bättre av varmt vatten.
Jo jag går inte ut med mitt namn och vem jag är riktigt just för att några tror att detta är ett påhitt men för det första som jag har att säga är att man kastar inte bort så många år av sitt liv liggande för att man vill att folk tycker synd om en och jag har papper på att jag har grovt diskbråck med mera. Är så trött på att man kallas lögnare eller allt sånt.. Dessutom skapade jag inte denna blogg för att folk skulle tycka synd om mig. Jag använder den för att skriva av mig för det är fler än jag som har såhär. Och jag har hjälp en tjej med denna blogg som har nästan samma situation som jag som tycker att min blogg varit fantastisk och hon känner sig inte ensam om sitt problem längre. Så men jag går inte ut med min identitet just för att sådant ska komma på tal om att gå till personangrepp och sånt så nu ni som frågat vet varför... Tack för allt stöd! Det betyder mycket ska ni veta...

/Mig

Inga kommentarer: