måndag 5 maj 2008

Smärtar


Idag gör det ont. Väldigt ont. Nu när jag hostar som jag gör så får jag väldigt ont i ryggen. Känns inte bra :/

Jag försöker nu ta en dag i taget och hoppas på att komma tillbaka till det stadiet att det bara gör lite ont och inte denna hemska smärta jag har nu och har haft ett tag. Jag försöker med mitt leende att allt ska vara bra, se bra ut. Men hur länge orkar jag det? Hur länge ska man klara av det?

När ska jag få hjälp? Vad ska det bli av mitt liv? Jag vet absolut ingenting. Jag blev nu erbjuden att komma till ett ställe 1timme om dagen och bara vara där och umgås och känna att jag kan göra någonting. Det är arbetsträning. Men som sagt så får jag stå för mitt busskort själv och jag är där helt gratis. Alltså inga pengar. Jag behöver pengar. Jag sitter helt utan inkomst och allt känns dålgt. Vi kommer till ett möte som jag tror jag skrivit om tidigare i bloggen för att se hur vi ska gå vidare och hur jag ska få pengar. Men kom därifrån med ingenting. Så kändes det. Kan inte få hjälp någonstans ifrån ekonomiskt. Det är för jävligt.

Nej jag är trött på detta. Jag vill inte ha det såhär mer. Vet inte vad jag ska ta mig till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen din rygg blir bättre!
Tycker det är så synd att folk ska utsättas för sånt här :(
Kan inte soc hjälpa dig?
Du kanske har skrivit det förut, har inte hängt med så jättemkt.
kram!

Anonym sa...

Hej Linda. Det låter alls inge bra. Jag hoppas att det kommer att bli bättre. Med ryggen och ekonomin. Hoppas allt är bra. Förlåt om jag vart dålig på att höra av mig=(, Kram på dig