tisdag 20 maj 2008

Godmorgon


Godmorgon Läsare!
Just nu ligger jag ner har lite ont går upp och ner beroende på vad jag gör. När jag ligger känns det helt okej faktiskt just nu . (Peppar peppar ta i trä)
Ska inte säga hej föräns jag är över bäcken eller hur säger man? :S

Ja, nu har jag fått dvd med Yoga som jag tänker prova. Jag ber till Gud att det kan få funka.. Iallafall att jag kan göra det utan att jag får ont... Hoppas. Jag vill bara hitta något att göra som innehåller typ lite tråning och sånt.. Spelar snart ingen roll vad det är.. men vill ju göra något på dagarna och inte bara ligga stilla... Det är så tråkigt och jobbigt faktiskt..
Så jag ska prova Yoga. Det sägs vara bra som satan! :D
Nej nu ska jag kolla på min yoga Dvd.. Ha det bra folket.. Önska mig lycka till!
Mvh/Mig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja prova kan man göra men du har provat det mesta snart hoppas det funkar nu då...läkarna gör ju inte nått för att hjälpa dig i alla fall, knepigt sjuksystem vi har i sverige. håller tummarna att du kan använda yoga / kram mamma

Dividend sa...

Hatar dig gå och dö.
Du är en slyna, en paranoid jävel.

Du förtjänar disk brock ha det en helvetiskt liv.

Slyna!

Dividend sa...

Dö din jävel

Dividend sa...

http://www.ebaumsworld.com/flash/play/6221/

Din framtid. Ha det jävligt slyna