tisdag 19 augusti 2008

[Mycket men ändå lite]

Egentligen har jag hur mycket tid som helst att skriva i bloggen men ändå så känns det inte som jag har det. Eller jo det gör det väl men jag har ju min privata blogg också som jag skriver om allt förutom min värk i.
Har fått äta tabletter om vart annat nu i ca en vecka? Något i den stilen. Har inte ätit på länge innan detta så det känns i kroppen hur man mår av dom. Inget jag ser fram emot att ta iaf.

Nu ska vi uppsöka en privatläkare som kanske kan hjälpa oss mer än landstinget. Det får vi hoppas. För jag börjar tröttna på detta.
Så det har jag framför mig. har beställt miljoner papper hit och dit och ska nu betala en läkare. Men min mamma och pappa går in och hjälper till med den biten.

(Dom har gjort om på blogspot så hade lite svårt att komma in på den)

Nu ska jag kolla lite på bloggen och kanske redigera den lite.

/Mig

Inga kommentarer: