torsdag 28 augusti 2008

[Nervös]

Jag har nyss pratat med Mamma i telefon som ska prata med en läkare idag (privat läkare) Kanske finns en tid för mig idag. Hela kroppen skriker : Nervös! Och det är jobbigt.
Jag tycker inte om undersökningarna för jag får så fruktansvärt ont efteråt. Värre än vanligt.
Så jag är väldigt nervös för detta. Får se vad som sker idag. Om det blir idag. Bättre idag egentligen för då får jag det överstökat (Längesen jag va på undersökning) och det är lika jobbigt varje gång.
När jag tänker på läkare blir jag nervös, mår illa, glömmer vad man ska prata om. Usch, det är jobbigt. För jag har fått så många läkare som ändå inte hjälpt mig så jag hoppas väldigt mycket på denna men samtidigt är det jobbigt psykiskt för man hoppas så mycket och för varje nedslag man får så hamnar man på noll och mår dåligt igen. Det är svårt att förklara.

Men hoppet finns och jag är fruktansvärt nervös. Nu mår jag illa också!

Mvh Mig

Inga kommentarer: