onsdag 16 april 2008

Hugger

Rubriken heter Hugger, ja, jag ska förklara vad jag menar. Kan låta lite konstigt. Men när jag rör mig lite så hugger det till i ryggen sen går det tillbaka till den vanliga värken.
Så för några sekunder åt gången får jag fruktansvärt ont. Men går över som sagt till det vanliga efter några sekunder.
Idag har jag haft ont men ändå klarat mig hyfsat. Svimmat en gång i soffan:(
Det är läskigt när det händer, känns som man vaknar på morgonen eller efter en lång tupplur.
Oftast så får ja minnet tillbaka efter en kort stund men det är ändå jobbigt att inte veta om ja sovit eller så. Men jag klarar mig det gör jag. Men vore så skönt om det bara va över en dag och att allt blivit bra igen. Eller att man vaknar och allt varit en jobbig dröm bara.
Tur är har jag min fästman som finns här för mig när allt händer och verkligen pysslar om mig. Utan honom hade jag nog inte klarat mig så bra som jag gjort. Och mina fantastiska föräldrar.

Mvh!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant och en bra bloggsida kanske kan hjälpa andra i liknande situation och det kan va bra att dela med sig av sina erfarenheter... Hoppas många läser din sida...kramar mamma

Anonym sa...

Det är en intressant blogg du har där Linda. Mycket starkt utav dig att skriva om dig själv och om de problem som uppstår. Det är väldigt starkt gjort av dig.

Tycker du har väldigt bra mod till att göra det.