tisdag 15 april 2008

Innehåll i bloggen!

Hösten-05 råkade jag ut för en olcyka på en skola. Föll i en trappa och fick grovt diskbråck.
Fick ingen hjälp av läkarna. Jag fick gå med det i 3år innan dom gjorde en magnetröntgen!
Hade väldigt ont, gick på starka mediciner. Haade/har svimmningar. Men ändå ingen hjälp.
Det va ett helvete för mig och dom runt omkring mig.
Tre år senare så gör dom en magnetröntgen och den visar grovt diskbråck i ländryggen.
Då har läkarna sagt i 3års tid att det är musklerna det är fel på, att det är det jag har ont i.
Vilket fel dom gjort i så lång tid.

Nu vet jag vad det är. Men behandlingen? Vad gör den för mig? Får jag någon hjälp?
Nu fajtas vi mot alla enheter för att bli bra igen, för att kunna överleva ekonomiskt!
Jag får inte jobba, men jag får ingen hjälp med pengar.

Så min blogg handlar om kampen mot rättvisa.

1 kommentar:

Wilma sa...

Hej! Det är ytterst sällan som "det onda" beror på diskbråck, många går med diskbråck utan symtom. Musklerna brukar vara det som är problemen, dom reagerar på ett trauma med att dra ihop sig och bli spända. Man måste vara påläst för att vara sjuk, tyvärr. Pröva floating, skönt och vilsamt för spända muskler.
Hoppas du blir bättre! Håller tummarna! kram