torsdag 24 april 2008

Olidligt

Trött just nu. Trött på denna värk! Efter igår har jag haft väldigt ont. Va på affären och blev tryckt mot rullbandet av en kassörska. Efter det har jag haft väldigt ont. Känner mig så begränsad och värdelös! Vet inte vad jag ska ta mig till. Hur jag ska bete mig. Gråter innombords just nu. Nu sitter jag här med en fruktansvärd värk. Helt otroligt att jag inte svimmat något än men jag kämpar. Vill inte svimma. Vill inte! Vet inte vad jag ska göra. Vet inte hur jag ska må!
Känner just nu så mkt känslor att jag inte ens vet hur man ska försklara det! Fruktansvärt!
Vill leva mitt liv som andra, vill inte vara begränsad. Vill inte behöva tänka på hur jag sitter, hur jag står, hur jag böjer mig, hur jag lyfter, hur jag ligger, hur jag gör allt! Vill kunna må bra, helt bra. Vill bara vara jag! Men jag är inte den jag är just nu! Jag är inte den som vill sitta still, eller vara hemma hela tiden! Jag vill jobba men jag kan inte! Jag vill men kan inte så är det med allt!
Jag borde få hjälp! Men jag får inte det. Vad ska man göra? Vad borde man göra? Tacka och ta emot för så lite hjälp? NEJ! Jag accepterar inte detta mer! Varför får man ingen hjälp? Hjälp som verkligen hjälper mig? Nej värdelösa saker som inte funkar? Som kostar mig massa pengar som jag inte har. Inte ens det får jag hjälp med att kunna försörja mig själv!!!???!! Vilken samhälle man lever i! Det är sjukt!!

Nej nu ska jag vila mig. Värken är olidlig:'(
Mvh!

Inga kommentarer: