tisdag 15 april 2008

Jobbigt


Jobbigt när man har hosta, för varje gång jag hostar till så får jag ont i ryggen. Lite irreterande nu när man är sjuk:( Men ryggen känns okej just nu. Det gör inte så otroligt ont nu på morgonen eller igår. Har ont men inte lika som det brukar vara. Kör ju mina träningar varje morgon hemma, eftersom sjukgymnastik inte gör det så bra. Fick mest ondare varje gång på sjukgymnastiken så jag kör ryggträningarna hemma som sagt.

Funderar på att gå ut och få lite frisk luft samtidigt som jag går lite, märkte det nu när jag började gå ut och gå varje dag förut att det stärker ens rygg.
Så när jag blir frisk så ska jag börja gå ut och gå igen. Alltid skönt.

Men ryggen är rätt okej idag. Får se hur resten av dagen blir när man börjat med lite lätt städning.

Mvh!

Inga kommentarer: