lördag 19 april 2008

ont!!!

(tårar för det gör ont)

Ja idag är det inte så bra. Efter att ha sprungit i trappor och affärer igår. Har träningsvärk plus min vanliga diskbråck värk. Har ont, det har jag. Men försöker hålla mig uppe. Men idag går det inge vidare. Men jag ger inte upp! Träningsvärken försämrar min vanliga värk en aning faktiskt.

Ingen träning idag för ryggen. Mest vilat som jag inte borde för då går det inte över. Man ska röra sig mycket men det går inge bra idag! Önskar den bara försvann. Att mitt liv kom tillbaka utan alla dessa värker! Utan att behöva tänka på ryggen! Mitt liv, mitt vanliga liv försvann den dagen jag blev nedputtad för trappan! Önskar så mycket att det bara blev bra igen! Att smärtan försvann och jag kom tillbaka!
Jag har inte glömt vem jag är, jag har bara lagt det åt sidan tills jag vet hur jag ska hantera min smärta. Jag går under jorden. Behöver ha något som hjälper mig. Behöver en sporre om ett bättre liv. Bättre sjävkänsla! Inte vet jag. Värken blir inte bättre av att önska mig en massa saker. Jag knäcker mig själv bara.

Det är synd att mäniskor inte förstår! Inte förstår sig på hur någon annan kan ha det. Hur någon kan säga att man fekjar en sådan sak?!? Blir så ledsen och besviken på såna mäniskor!
Min värk har blivit mitt liv. Det har blivit jag:(
Men jag försöker leva, jag försöker älska dom som finns för mig. Men jag kanske inte är den bästa just nu. Värken tar över ibland:(
Mvh!

Inga kommentarer: